Klachten?


Wij willen onze klanten zo goed mogelijk van dienst zijn. Toch kan er soms iets misgaan. Heeft u een vervelende ervaring met ons? Dat kan voor u een rede zijn om een klacht in te dienen. Uw klacht is voor ons een belangrijk signaal; het biedt ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren.

Hoe dient u een klacht in:

In eerste instantie raden wij u aan om uw klacht te bespreken met uw dossierbehandelaar om samen tot een oplossing te komen. Wanneer dit niet mogelijk blijkt te zijn kunt u uw klacht per post of per email kenbaar maken bij ons:

Amadi B.V.
T.a.v.: Klachtencoördinatie
Nieuwe Langendijk 21a
2611 VG DELFT

of

klachten@acebeheer.nl


Vermeld in uw brief of email uw naam, adres en telefoonnummer en een korte beschrijving van uw klacht.

Afhandeling van uw klacht:

Wij zullen uw klacht binnen 5 werkdagen in behandeling nemen. Wanneer wij vragen hebben over uw klacht, zullen wij hierover contact met u opnemen. Daarnaast zullen wij u op de hoogte houden over de verdere afhandeling.